Partykväll God knows where...

Precis hemkommen från en utekväll med min nya kompis Sara. Hon är supergullig, grafisk designer från Buffalo och väldigt lik mig. Vi började kvällen på Slate i Flatiron District, där vi käkade nachos och drack flashiga drinkar. Sedan joinade en italiensk fotograf jag lärt känna och hans tyska polare. Vi drog vidare till Eden Lounge i Korea-town där vi drack (flåt) Sex on the beach (oh no) och försökte att inte märka den dåliga technon. Det tog oss tio minuter och sen åkte vi vidare - till ett ställe som hette Apoteca som otippat låg i Chinatown. Det var aschysst, bra musik och superpretentiösa men jättebra drinkar (som jag just nu är jättefylld av). Vi träffade på ett jätteskönt gäng franska flickor och pojkar och hade jätteroligt. När jag hade kommit hem i taxin beslöt jag mig för att kolla in det speak easy- ställe (undangömt med en anonym dörr, very New York) som ligger precis bredvid mig. Det är ett typiskt hiphopställe och verkade lite småkul, men folk verkade röka på lite väl mycket...inte min grej! Nu ska jag dricka mängder av vatten. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0