Prinspartaj och Halloweenparad!

Efter en död helg har veckan börjat bra mycket mer levande. Jag är fortfarande sjukt förkyld men överlever med Dayquils. I går måndag var jag på FN igen...för prins Daniels besök.. var kul att vara där men det blev inte så mycket mer av det!
Sedan mötte jag Helena för att kolla in Halloweenparaden i West Village, så glad för det, jag trodde jag hade missat hela Halloween i min stackars sjukdomsyra. Det var jättekul att se folks galna kostymer! Sedan gick vi till Tacombi på Elizabeth Street, ett jättemysigt tacoställe som jag upptäckte tillsammans med Erika. Det är en uppvärmd utegård med en tacovagn och det var massor av utklädda människor och mysig stämning. Vi talade om livet och efter ett tag kom ett mexikanskt band och spelade mariachi. Det var fint.
I dag har jag jobbat hela dagen med prins Daniels besök, det var ett fullspäckat schema. Dagen började i Harlem på en skola, fortsatte till Marcus Samuelssons restaurang Red Rooster i Harlem där vi åt lunch och jag snodde åt mig några citat från prinsen. Sedan vidare på lite fler ställen med avslut på den kungliga balen där Madde och Daniel minglade loss och jag sprang till Starbucks för att lämna texten och sen gick hem efter att röda mattan var avklarad. I dag väljer jag soffan, pasta och Sex and the City före vilken bal på slottet som helst.
Eventuellt fortsätter jag jobba med prinsen i morgon..det får jag veta någon gång i natt.
Dags att sova nu..men jag är inte trött!! Feck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0