Blev minnesvärt ändå..


Till slut gick jag ut ur huset och mötte upp Sköna Helena. Vi promenerade på stan och försökte hitta efter ett ställe där vi kunde äta pannkakor med lönnsirap trots att brunch-tiden för länge sedan var över. Det misslyckades och slutade med att vi hittade en mörk och härligt skabbig brittisk pub där vi åt de mest konstigaste saker...det var smörgåsar med hommus och äpple och avokado och andra mackor med smält ost, pommes frites och någon friterad skit som hette tots. Nåja, jag äter inte mer i dag. Och jag åt faktiskt inte ens upp så en sån jävla kalorichock blev det inte ändå....(intalar jag mig såklart #söndagsångest#)

Vi talade djupt och lågt om livet och det var det. Och så kollade vi lite fascinerat på snön som höll på att smälta bort i gatuhörnen. Sedan köpte jag kattmat och rosa lemonad. Nu lyssnar jag på Robyn och snyter min näsa. Snart ska jag skriva jobb. Dagen blev bra till slut. Förlåt att jag har ett tråkigt liv i dag och känner behovet av att berätta om det. I morgon kanske jag hånglar med prins Daniel, vem vet? Det kanske blir roligare att berätta om - han är i stan och jag ska bevaka det, tror jag.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0