Joel, kungen och eventuella terrorattacker

Nu är det bokat och klart! Joel kommer hit den 5 november - bara tre veckor behöver jag stå ut tills han är här! Men det kommer nog gå bra för Erika kommer på fredag!! Nu måste jag jobba massor så jag bara kan ha roligt när hon är här. ooooiiii vad kul vi ska ha! Fast jag ska jobba på fredagen när hon kommer - eftersom kungaparet är i stan. Och jag har även ackrediterat mig till FN:s högkvarter och Ground Zero...det var lite läskigt eftersom man måste skriva nödfallskontakt, hur lång man är, vad man väger, färg på håret och ögonen....antar att det beror på att man ska kunna identifieras om det händer en terrorattack? Creeepy...

Nu sitter jag på ett café och skriver, det är mysigt och så men både den varma chokladen och lemonaden är verkligen inte god...vet inte vad jag ska köpa nästa gång för att sno åt mig lite wi-fi. Jag gillar ju inte kaffe och blir så nedra kissnödig av te. Oh too much info? Äsch. Snart ska jag gå och shoppa lite, behöver något strikt, svart och elegant till kunga-knäcket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0