Mys och fix hemma!

Efter mötet med fotografen skajpade jag istället för att jobba...och sen gick jag till Diane von Furstenberg och köpte en svindyr väska på beställning av syrran. Jaha, det var de 7000 kronorna kände jag...även fast det inte var mina pengar fick jag faktiskt lite ångest. Men men, har man lyxsyrra så har man! Även om att det känns som ett sundhetstecken att jag fick ångest...det känns inte riktigt okej att lägga så mycket på en väska, det är vad jag betalar för mitt boende i månaden hemma i Sverige för guds skull!
Sedan vandrade jag runt en stund utan att hitta något och till slut var jag så trött på att vandra med mina miljoner påsar att jag gick hem. Väl hemma har jag pysslat och gjort det beboeligt och på gränsen till lite mysigt i mitt lilla rum med luftmadrassen. Det måste ju se fint ut när Erika kommer hit!
Sedan har jag förberett inför kungabesöket och sitter nu här med datorn och ett glas rött. Skönt med en hemmakväll! Önska mig lycka till i morgon när jag ska träffa kungen och drottningen - jättenervös!

Det värsta med hemmakvällar och tidskillnader....jag vill så gärna ringa till Joel och säga godnatt som jag brukar göra hemma. Men det är ju mitt i natten redan hemma... snyft.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var inte nervös, det kommer gå bra! Puss

2011-10-20 @ 11:12:50
Postat av: Sys

Men du fick ju i alla fall gå på stan med påsen....



;-)

2011-10-21 @ 21:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0